Ny förmån hjälper dig att kontrollera brister i livsmedelshanteringen

Behöver du hjälp att kontrollera om ni har några brister i er livsmedelshantering?
Convenience Stores Sweden har nu tecknat ett ramavtal med företaget Nomor.
Här finns särskilt framtagna priser för medlemmarna på hygieninspektioner och skadedjurspaket.

Hygieninspektioner & Livsmedelsprovtagning
Här har du möjlighet att boka hygieninspektioner och få hjälp med provtagning, mm. Vid varje inspektion går en av Nomors livsmedelstekniker igenom hur processer, rutiner och rengöring fungerar i verksamheten. Samtliga livsmedelstekniker har utbildats inom livsmedelshygien och vet vilka krav som behöver uppfyllas. Inspektionerna dokumenteras och rapporterna går sedan att ta del av i aktuell kundportal eller per mejl. På detta sätt får du vägledning så att din verksamhet kan arbeta mot att leva upp till gällande krav och lagstiftning.
Genom provtagning kan man verifiera att alla rutiner fungerar som de ska. Dessutom ingår ofta provtagningar som en del i egenkontrollen. Nomor kan hjälpa dig med all typ av livsmedelsprovtagning och man samarbetar med ackrediterade livsmedelslaboratorier. När analyssvaret kommit får ni en rapport med utlåtande.

Skadedjursbekämpning & Sanering
Det skonsammaste sättet att hålla sin bostad eller verksamhet fri från skadedjur och ohyra är att förebygga angrepp med ett miljövänligt skydd. Att förebygga skadedjursangrepp är både kostnadseffektivt och tidsbesparande. Nomor har lång erfarenhet av skadedjursbekämpning och sanering. Genom att utföra en riskbedömning kan man kartlägga vad just du eller din verksamhet behöver för skydd i form av fällor och skadedjursinspektioner för att motverka problem med råttor och möss. I våra bedömningar tar vi alltid hänsyn till miljön och väljer den effektivaste metoden med minsta möjliga miljöbelastning. Utifrån dina behov erbjuder vi olika typer av skadedjursskydd.

Läs mer om priser, mm här på våra medlemssidor. Men du måste vara inloggad vilket du blir genom att använda de sex första siffrorna i ditt organisationsnummer.

Är du intresserad av denna förmån men inte medlem, kontakta oss på 08-5050 970 30 eller Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..