Dags att nominera till Årets servicehandlare!

award webb

Förra året delades Convenience Retail Awards ut för första gången och nu är det dags att nominera för detta år. Det gör man senast den 15 mars och priset delas sedan ut den 14 april i samband med Servicehandelsdagarna i Linköping.

Huvudkriteriet för stipendiet är "bästa förändringsarbete" och potentiella mottagare är alla som har verksamhet inom servicehandel och fast food i Sverige.

- Vi vill upppmuntra dem som tar initiativ och försöker förändra sin verksamhet till det bättre. Vår bransch har ett generellt lönsamhetsproblem och därför är det extra viktigt att vi sätter fokus på förändring och förbättring, säger Bengt Hedlund, vd i Svensk Servicehandel & Fast Food.

Har du själv gjort någon förändring som gett positivt resultat i din verksamhet? Byggt om, ändrat i sortimentet, tagit in nya varor eller tjänster, genomfört lyckade kampanjer eller andra aktiviteter?Eller vet du någon annan som gjort detta eller liknande? Du som är leverantör kan mycket väl nominera någon av dina kunder.

Skicka ett mejl eller ring oss senast den 15 mars.