Bra kortinlösenavtal för många har blivit bäst för alla!

Som vi meddelade under sommaren har vi nu ett nytt kortinlösenavtal. Därmed har vi fått en viktig komplettering till det gamla som fortfarande är bäst när det gäller småköp på bankkort. Nu handlar det om ett alternativ för dig som har höga snittnotor på bankkort, till exempel för spel och biljetter.
Därför kan vi utan tvekan säga att vi nu har det bästa kortinlösenavtalet i handeln för alla.

Vi samarbetar som tidigare med Elavon och avtalet är tecknat genom samarbetsorganisationen Butikerna där Convenience Stores Sweden ingår.
Medlemmarna i Butikernas branschorganisationer är mestadels mindre verksamheter som inte själva kan förhandla sig fram till så här förmånliga priser. Så din lönsamhet kan definitivt förbättras om du har detta Elavon-avtal. Det gamla eller det nya.

För butiker med mycket småköp på bankkort är vårt gamla avtal fortfarande bäst. Men du som säljer mycket för höga summor på bankkort, kan tjäna på att teckna det nya.

Du som är medlem kan logga in på våra medlemssidor med ditt organisationsnummer och se mer i detalj vad avgifterna är.